فاطرنوشت

خرید بک لینک
اساسا من و همسر نباید بریم نمایشگاه کتابتا عابربانک مون را خالی نکنیم ول کن کتاب ها نیستیمتازه کلی هم مبارزه با نفس کردیمخیلی کتاب بود که همچنان دل مون میخواست بخریم ولی...پ.ن: سهم پسرک هم فقط ی فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

خوش به حال پسرکِ ما که یه بابای مهربون داره

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

چقدر خوب شد زن شدیمکمد و اتاقمان را به هم میریزیم و همه چیز را از اول سرجایش مرتب میگذاریمآن وقت فکر میکنیم آمادهایم برای گرفتن تصمیمات بزرگوسط غمبادهای روزانه شروع میکنیم به شستن ظرفها و بازی فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

من باور نمیکنم
کسی برای کسی تمام شود
خاطره یک چیز ماندگار است ...

#میثم_اسفندیار

پ.ن: این متن را یه جایی بین متن های قدیمی م پیدا کردم.... خیلی درست ه

وقتی این چندکلمه را میخونم پرت میشم بین خاطره های خوبم با دوستام... و حتی گاه خاطره های تلخ

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

نجف آرزوی رندان است
مرا ببر به تماشای صبحِ ایوانت ...

#السلام_علیک_یا_امیرالمؤمنین

دلم تنگ است...

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

چندروزی هست که هفته سی و هفتم من و پسرک شروع شدهبی شک این روزها و این هفته، با روزهای پیش از آن خیلی تفاوت داردپسرک بزرگ شده و از این جای تنگ و تاریک خسته شدهگاهی حرکت هایش اعتراضی ست و خب حق هم دا فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

دیروز غروب که هوا بارانی شدیک دفعه زد به سرم که به بعضی از دوستانم پیامک بزنم و احوال پرسی کنمانگار که هوای پاییز و باران، وادارم کرد به خاطره بازیبه آدم هایی پیامک زدم و پیگیر احوال شان شدم که شای فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

خواستم بدونید الکی انار نمی خورم

من یه همچین آدم آینده نگری هستم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

ما چشم انتظار پسرک مان هستیم

پسرم جاش خیلی خوبه فعلا هم قصدی برای به دنیا اومدن نداره

گفتم خبر بدم که فکر نکنید چندروز نبودیم خبرایی بوده

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

بهترینم چه خوب شد که به دنیا آمدی

و چه خوب تر که همه دنیای من شدی

همسر عزیزم تولدت مبارک

پ.ن: آذر ماهی هامون قراره دو نفر بشن... پسرک مون تا آذر را به نام خودش ثبت نکرده، گفتم اول به پدرش تبریک بگم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 14:08

صفحه بندی